TikTok Pixel je úryvek kódu HTML, který pomáhá inzerentům efektivně měřit reklamu sledováním akcí, chování a konverzí uživatelů na jejich webových stránkách. Pro obchodníky jsou data, která TikTok Pixel poskytne, nezbytná k lepšímu pochopení toho, jak návštěvníci interagují s vaším webem.
Proč použít TikTok pixel?
Správné nastavení pixelu vám nejen umožní cílit na potenciální zákazníky, ale může vám pomoci shromažďovat důležité informace o zákaznících, kteří u vás nakupují.
Zde jsou některé z nejcennějších výhod:
- Efektivní sledování konverzí: Jakmile je kód implementován na vaše stránky, můžete snadno sledovat prodeje z reklam TikTok (můžete si vybrat, které konverze a události chcete sledovat, například „přidat do košíku“, „přihlášení k odběru zpravodaje“ nebo „prodej“).
- Optimalizace reklamních kampaní: Sledovací TikTik pixel usnadňuje optimalizaci vašich kampaní tím, že poskytuje algoritmu informace o vašich zákaznících a jejich zvycích na webu.
- Cílení na vlastní publikum: Inzerujte uživatelům, kteří již vědí, kdo jste, pomocí funkce vlastního publika (můžete vytvořit publikum na základě návštěvníků, kteří provedli konkrétní akci, koupili produkt nebo jednoduše navštívili váš web).
- Snadné nastavení: TikTik pixel se na vašem webu poměrně snadno nastavuje a implementuje. Jakmile to bude, budete mít přístup k spoustě dat, která můžete použít k úspěšnému vedení reklamních kampaní.
Nechte si nastavit TikTok pixely od profesionálů, Digitálních architektů. Nezabývejte se složitým a zbytečně dlouhým procesem implementace a vytěžte maximum ze svých dat, díky kterým budete následně schopni vytvořit skvěle zacílené reklamy.
Nabízíme vám první konzultaci zdarma, tak neváhejte a kontaktujte nás co nejdříve!