Jak marketingově otevřít kavárnu?

Otevření úspěšné kavárny neznamená jen pronajmutí prostoru a objednání židlí. Pokud chcete nalákat svoje první zákazníky, je potřeba, kromě dobrého nápadu, i trochu marketingu. V tomto krátkém ale hodnotném příspěvku, který napsali účastníci Večerní školy marketingu Digitálních architektů Petra a David, vám přiblížíme jak na to. Otázka tedy zní: Jak marketingově otevřít kavárnu?

Číst více
Nejsme žádná “nekulturní hovada”

V posledních dnech je oblast kultury velmi žhavým tématem a to především tlačenka na pozici ministra kultury. I my jsme se v letošním roce rozhodli angažovat v této nezbytné součásti lidského bytí. Nenechte se ovšem zmýlit, naší angažovaností nebyla snaha o vysoké posty na ministerstvu, my jsme se věnovali jen tomu, co nám jde nejlépe, tedy webové analytice a chování uživatelů v digitálním prostředí.

Číst více
Digitální architekti podporují Prvákoviny ZČU
Digitální architekti podporují Prvákoviny ZČU

Říkáte si, proč spojení analytického studia Digitální architekti a Prvákovin ZČU, tedy konference pro studenty nastupující do prvních ročníků na ZČU? Je to celkem jednoduché. Prvákoviny ZČU jsou akce, kterou letos již podesáté pořádá studentská nezisková organizace AIESEC. V té se na různých pozicích vystřídali všichni z otců zakladatelů Digitálních architektů a konkrétně Marek Čech stál u zrodu projektu před deseti lety(!). Za tu […]

Číst více
Digitální architekti frčí na Caflou!

Příběh o tom, jak jsme dali sbohem všem Trellům, Teamworkům, BaseCampům, Asanám a frčíme si na hezkém českém Caflou! Chtělo by se až říct, že nejen v nákupu potravin, ale i ve výběru technologií a platforem můžete nakupovat lokálně.

Číst více
Jak dostat data ze Seznam Webmaster do Google Dokumentů

Jak jste se mohli na českém internetu dočíst, Seznam přišel v dubnu 2017 s novinkou v podobě Seznam Webmaster. Tuto platformu či chcete-li rozhraní lze přirovnat k tomu co nabízí Google Search Console. Hlavními funkcemi je momentálně poskytnuní informací, které má Seznam uložené v indexu o vaší stránce. Jak Seznam uvádí nástroj slouží hlavně pro komunikaci se správci webů. Nejvíce informací lze z nástroje momentálně získat pomocí […]

Číst více
Jaký byl MeasureCamp Bratislava 2019?

Vzhledem k naší profilaci směrem analytického studia jsou pro nás konference jako MeasureCamp či Data Restart povinností a proto děláme i v našem vytíženém programu maximum proto, abychom na nich mohli být. Přečtěte si, co nás zaujalo a jak celý MeasureCamp probíhal.

Číst více
Co obsahuje marketingová strategie?

Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde uplaťnujete postupy HR marketingu, základ je vždy stejný, potřebujete smysluplnou marketingovou strategii, prostě určitý bojový plán či výkres, podle kterého budete váš marketing budovat. Pokud nic takového nemáte, je to jako stavět dům v bažině, možná se vám […]

Číst více
Google Tag Manager: Nová funkce Trigger Group (Skupina pravidel)

Na konci března 2019 vydal Google pro Google Tag Manager (GTM) nový trigger (pravidlo chování) s názvem Trigger Group. Pojďme se podívat co dělá. Tento trigger do GTM nepřináší nic převratně nového, očekával jsem ho už v době, kdy jsem se poprvé o Google Tag Manageru dozvěděl. Přesto značí cestu, kterou se Google ubírá a umožňuje značné zjednodušení práce analytikům, kteří měření nastavují. […]

Číst více
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?

Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná data, nebude cíleně experimentovat a měřit výsledky je vše zbytečné. Má váš web cíle? Mají svou hodnotu? Máte své měřící nástroje pod kontrolou a víte, co je v nich nastaveno? Znáte svá KPIs? Označujete správně odkazy? A co vizualizace […]

Číst více