MeasureCamp 2020 aneb zápaďáci v Brně.

Vzdělání je v našem odvětví velmi důležitou součástí, protože se stále objevují nové nástroje a vše se rychle posouvá. My – Digitální architekti se snažíme využívat všech možností, které se nám naskytnou. Vzhledem k momentální situaci ve světě se většina akcí odehrávala online, proto když se objevila akce MeasureCamp Brno, tak jsme se museli vyrazit! Proč jsme se tolik těšili, mimo to, že jsme měli možnost sejít […]

Číst více
Nové funkce v Google Data Studiu

Google nově přidal do nástroje Google Data Studio (dále jen GDS) novou funkci práce s vlastními parametry. Ty vám přinášejí další možnost, jak dělat vaše přehledy ještě více interaktivní. Můžete totiž v reálném čase pracovat se vstupy uživatele, aniž byste museli upravovat samotný report. Parametry v tomto případě fungují jako proměnné, které můžete znát z programovacích jazyků. Máte hned několik možností, […]

Číst více
Rychlost webu a proč na ní záleží

Pravidelně se setkáváme s “mám pomalý web” nebo “potřebujeme nový web tenhle už je pomalý” I když se nepochybně v dnešní době vše zrychluje a to ne jen weby, musíme si uvědomit co vlastně řešíme. V této problematice existuje několik důvodů: Chci řešit rychlost webu z důvodu uživatelského zážitku. Zde zapadá to, že vám někdo řekne (většinou šéf nebo soused), že se mu web […]

Číst více
Rychlost webu – metriky a hodnoty

Často používané metriky a jejich doporučené hodnoty. First Paint (FP) First paint ukazuje čas, kdy prohlížeč vykreslil první barvu na obrazovku. Do této barvy se nepočítá defaultní barva pozadí, ale zahrnuje nedefaultní barvu pozadí. Pro pochopení můžeme first paint považovat jako čas kdy problížeč vykreslil první pixel na obrazovku. First Contentful Paint (FCP) First contentful paint ukazuje čas, kdy prohlížeč […]

Číst více
Rok 2019 v číslech

Marketing je velmi rychle se vyvíjející oblast, proto je potřeba průběžně analyzovat nasbíraná data a přizpůsobovat se aktuálním trendům. Jaká témata byla světově vyhledávaná v minulém roce a co uživatele zajímá? To vše se můžete dočíst v našem článku, kde jsme vybrali nejzajímavější data z výroční zprávy od Googlu.Vzhledem k dnešní uspěchané době se zvyšuje počet uživatelů, kteří navštěvují internetové stránky z mobilních zařízení, dle dat z minulého […]

Číst více
Digitální architekti fungují na Cloudu

Dle našeho názoru již nedává v dnešní době smysl vlastnit fyzické servery a zároveň se to neztotožňuje s hodnotami naší firmy. Jaké důvody nás vedou k tomuto názoru? Energetická efektivita lokálních serverů nebude taková na jakou mohou dosáhnout velcí hráči. Škálovatelnost vlastního hardwaru je velice náročná. Fyzické servery vyžadují fyzickou přítomnost a neumožňují svobodně pracovat odkudkoliv. Pokud se nesnažíte stát konkurencí pro největší firmy […]

Číst více
13+1 Problémů webové analytiky

Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů. Snažíme se klienty vést k jejich správnému využívání, aby zbytečně nepřišli o hodnotná data. Velmi často se setkáváme s chybným nastavením nástrojů, ale i se špatným používáním a také chybným pohledem na samotná data. Vybrali jsme pro vás 13+1 nejčastějších problémů, které potkáváme u našich klientů a partnerů.  1. Špatné napojení nástroje První problém, se kterým se u klientů setkáváme velice často, […]

Číst více
Vyjádření k nouzovému stavu a COVID-19 – na 100% a z domova

Také naše společnost respektuje opatření vydaná vládou ČR ze dne 14. 3. 2020, aby se zabránilo dalšímu šíření koronaviru COVID-19. Fungujeme stále na 100%, ale v rámci naší bezpečnosti jsme přesunuli naše aktivity z kanceláře do našich domovů a digitálního světa. Využíváme naše znalosti v oblasti analytiky a kritického myšlení pro pomoc s informovaností veřejnosti ohledně aktualit a snažíme se pomáhat klientům i firmám, které našimi klienty nejsou, v této […]

Číst více
Marketing a analytika v době krize + manažerský přehled ke kontrole

Aktualizováno: 19.3.2020 18:52 Díky Petrovi Krauzovi za cenné připomínky a doplnění některých sekcí. Tým Digitálních architektů se v této době snaží maximálně pomoci klientům menším i větším firmám, kterým současná situace ohledně COVID-19 výrazně zkomplikovala plány, práci i finanční příjmy. Pojďme se podívat co je možné dělat. Nevíte co se zaměstnanci? Nevyužívali jste online formu prodeje? Máte plno interních věcí, na které nezbyl čas? Manažerský […]

Číst více
Marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty

V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty.. Co všechno nabídka marketingového akcelerátoru obsahuje se můžete dočíst zde. První firmou, kterou jsme si vybrali je firma Děláme do plen, která nabízí prodej látkových plen a zároveň i pomáhá o ně pečovat. Realizuje také osvětu ohledně této problematiky rodičovství. Proč jsme […]

Číst více