Google Data Studio report pro hodnocení efektivnosti marketingových kanálů

Ve spolupráci s nejpoužívanějším SEO nástrojem v České republice Collabimem jsme pro všechny, které zajímají možnosti reportingu online marketingových kanálů (Google Ads, Sklik a dopady SEO) v prostředí vizualizačního nástroje Google Data Studio, připravili šablonu reportu v Google Data Studiu zdarma. Smyslem šablony je ukázat možnosti nástroje a umožnit vám velmi rychle zavést do vaší […]

Číst více
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu

V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech. Nápad na tento workshop vychází ze zkušenosti, kterou máme stejně jako většina marketingových konzultantů a agentur, s klienty. Velmi často je marketing společnosti řízen náhodným až punkovým způsobem a to […]

Číst více
GTM: Geolokace a počasí ve webové analytice?

Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? tl;dr Dá se, ALE bez souhlasu uživatele k udělení polohy z prohlížeče k ničemu. To je v post-GDPR době docela problém, jednak z pohledu citlivosti uživatelů na sdílení těchto údajů a zároveň nalezení správného účelu zpracování […]

Číst více
Naplánujte marketingovou strategii s STDC rámcem (See-Think-Do-Care)

V tomto příspěvku se podíváme na STDC rámec (See-Think-Do-Care) a jeho využitím pro naplánování marketingové strategie vašeho projektu a firmy. Zodpovíme na otázky: Jak s STDC rámcem začít? Jak pracovat s STDC rámcem? Jak naplánovat a nastavit marketingovou strategii s STDC? Jak připravit marketingový plán v STDC? Jak definovat publika, obsah a marketing v STDC rámci? […]

Číst více
Jak dostat data ze Seznam Webmaster do Google Dokumentů

Jak jste se mohli na českém internetu dočíst, Seznam přišel v dubnu 2017 s novinkou v podobě Seznam Webmaster. Tuto platformu či chcete-li rozhraní lze přirovnat k tomu co nabízí Google Search Console. Hlavními funkcemi je momentálně poskytnuní informací, které má Seznam uložené v indexu o vaší stránce. Jak Seznam uvádí nástroj slouží hlavně pro komunikaci […]

Číst více
STDC rámec – obsah, marketing, měření

Ve světě existuje množství marketingových nástrojů, marketingových postupů, marketingový rámců a pouček. Po dlouhém výběru, testování a zkoušení, jsme v Digitálních architektech dali zelenou STDC marketingovému rámci jako základnímu nástroji, který používáme pro práci s klienty. V článku se dozvíte, proč jsme se tak rozhodli a co vůbec STDC rámec přináší do marketingu společnosti. Aktualizováno […]

Číst více