Rok 2019 v číslech

Marketing je velmi rychle se vyvíjející oblast, proto je potřeba průběžně analyzovat nasbíraná data a přizpůsobovat se aktuálním trendům. Jaká témata byla světově vyhledávaná v minulém roce a co uživatele zajímá? To vše se můžete dočíst v našem článku, kde jsme vybrali nejzajímavější data z výroční zprávy od Googlu.Vzhledem k dnešní uspěchané době se zvyšuje počet uživatelů, kteří navštěvují internetové stránky z mobilních zařízení, dle dat z minulého […]

Číst více
Digitální architekti fungují na Cloudu

Dle našeho názoru již nedává v dnešní době smysl vlastnit fyzické servery a zároveň se to neztotožňuje s hodnotami naší firmy. Jaké důvody nás vedou k tomuto názoru? Energetická efektivita lokálních serverů nebude taková na jakou mohou dosáhnout velcí hráči. Škálovatelnost vlastního hardwaru je velice náročná. Fyzické servery vyžadují fyzickou přítomnost a neumožňují svobodně pracovat odkudkoliv. Pokud se nesnažíte stát konkurencí pro největší firmy […]

Číst více
13+1 Problémů webové analytiky

Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů. Snažíme se klienty vést k jejich správnému využívání, aby zbytečně nepřišli o hodnotná data. Velmi často se setkáváme s chybným nastavením nástrojů, ale i se špatným používáním a také chybným pohledem na samotná data. Vybrali jsme pro vás 13+1 nejčastějších problémů, které potkáváme u našich klientů a partnerů.  1. Špatné napojení nástroje První problém, se kterým se u klientů setkáváme velice často, […]

Číst více
Vyjádření k nouzovému stavu a COVID-19 – na 100% a z domova

Také naše společnost respektuje opatření vydaná vládou ČR ze dne 14. 3. 2020, aby se zabránilo dalšímu šíření koronaviru COVID-19. Fungujeme stále na 100%, ale v rámci naší bezpečnosti jsme přesunuli naše aktivity z kanceláře do našich domovů a digitálního světa. Využíváme naše znalosti v oblasti analytiky a kritického myšlení pro pomoc s informovaností veřejnosti ohledně aktualit a snažíme se pomáhat klientům i firmám, které našimi klienty nejsou, v této […]

Číst více
Marketing a analytika v době krize + manažerský přehled ke kontrole

Aktualizováno: 19.3.2020 18:52 Díky Petrovi Krauzovi za cenné připomínky a doplnění některých sekcí. Tým Digitálních architektů se v této době snaží maximálně pomoci klientům menším i větším firmám, kterým současná situace ohledně COVID-19 výrazně zkomplikovala plány, práci i finanční příjmy. Pojďme se podívat co je možné dělat. Nevíte co se zaměstnanci? Nevyužívali jste online formu prodeje? Máte plno interních věcí, na které nezbyl čas? Manažerský […]

Číst více
Marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty

V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty.. Co všechno nabídka marketingového akcelerátoru obsahuje se můžete dočíst zde. První firmou, kterou jsme si vybrali je firma Děláme do plen, která nabízí prodej látkových plen a zároveň i pomáhá o ně pečovat. Realizuje také osvětu ohledně této problematiky rodičovství. Proč jsme […]

Číst více
Tipy pro použití Gsuite a Google Classroom pro vzdálenou výuku

Vzhledem k současnému nouzové stavu jsme i v Digitální architektech uvolnili několik kapacit a snažíme se pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba. Uvědomujeme si, že existuje množství škol či firem, které náhlé omezení prezenční výuky a školení velmi zaskočilo a zatím nemají zkušenosti s výukou na dálku. V rámci spolupráce na Slacku na česko.digital jsme se ve spolupráci s Jáchymem Čepickým dali dohromady návod na vytvoření Gsuite pro školy (případně […]

Číst více