Jak dostat data ze Seznam Webmaster do Google Dokumentů

Jak jste se mohli na českém internetu dočíst, Seznam přišel v dubnu 2017 s novinkou v podobě Seznam Webmaster. Tuto platformu či chcete-li rozhraní lze přirovnat k tomu co nabízí Google Search Console. Hlavními funkcemi je momentálně poskytnuní informací, které má Seznam uložené v indexu o vaší stránce. Jak Seznam uvádí nástroj slouží hlavně pro komunikaci […]

Číst více
Jaký byl MeasureCamp Bratislava 2019?

Vzhledem k naší profilaci směrem analytického studia jsou pro nás konference jako MeasureCamp či Data Restart povinností a proto děláme i v našem vytíženém programu maximum proto, abychom na nich mohli být. Přečtěte si, co nás zaujalo a jak celý MeasureCamp probíhal.

Číst více
Co obsahuje marketingová strategie?

Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde uplaťnujete postupy HR marketingu, základ je vždy stejný, potřebujete smysluplnou marketingovou strategii, prostě určitý bojový plán či výkres, podle kterého budete váš marketing budovat. Pokud nic takového nemáte, je […]

Číst více
Google Tag Manager: Nová funkce Trigger Group (Skupina pravidel)

Na konci března 2019 vydal Google pro Google Tag Manager (GTM) nový trigger (pravidlo chování) s názvem Trigger Group. Pojďme se podívat co dělá. Tento trigger do GTM nepřináší nic převratně nového, očekával jsem ho už v době, kdy jsem se poprvé o Google Tag Manageru dozvěděl. Přesto značí cestu, kterou se Google ubírá a […]

Číst více
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?

Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná data, nebude cíleně experimentovat a měřit výsledky je vše zbytečné. Má váš web cíle? Mají svou hodnotu? Máte své měřící nástroje pod kontrolou a víte, co je v nich nastaveno? Znáte svá KPIs? […]

Číst více
Nebojíme se offlinu – případová studie

Je v dnešní době již offline mrtev? Většina firem přesouvá stále více a více prostředků do online prostředí. Kde to skončí? Přesuneme se kompletně do onlinu? PPC reklama, sociální sítě, video reklama, to vše jsou trendy poslední doby a opravdu to vypadá tak, že “zastaralé” offline kanály postupně ztrácejí na významu. Otázkou je, zda to […]

Číst více
Sjednotili jsme webovou analytiku napříč projekty a dostali jí do kondice, jako nikdy předtím

Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš přístup k problematice. Za Pivovary Staropramen hovoří Tomáš Šebesta, Media & Digital Manager. Společným úsilím klienta a Digitálních architektů jsme aktualizací standardů měření Google Analytics, Google Tag Manageru a následné vizualizaci v […]

Číst více
Google Data Studio report pro hodnocení efektivnosti marketingových kanálů

Ve spolupráci s nejpoužívanějším SEO nástrojem v České republice Collabimem jsme pro všechny, které zajímají možnosti reportingu online marketingových kanálů (Google Ads, Sklik a dopady SEO) v prostředí vizualizačního nástroje Google Data Studio, připravili šablonu reportu v Google Data Studiu zdarma. Smyslem šablony je ukázat možnosti nástroje a umožnit vám velmi rychle zavést do vaší […]

Číst více
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu

V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech. Nápad na tento workshop vychází ze zkušenosti, kterou máme stejně jako většina marketingových konzultantů a agentur, s klienty. Velmi často je marketing společnosti řízen náhodným až punkovým způsobem a to […]

Číst více