GTM: Geolokace a počasí ve webové analytice?

Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? tl;dr Dá se, ALE bez souhlasu uživatele k udělení polohy z prohlížeče k ničemu. To je v post-GDPR době docela problém, jednak z pohledu citlivosti uživatelů na sdílení těchto údajů a zároveň nalezení správného účelu zpracování […]

Číst více
Naplánujte marketingovou strategii s STDC rámcem (See-Think-Do-Care)

V tomto příspěvku se podíváme na STDC rámec (See-Think-Do-Care) a jeho využitím pro naplánování marketingové strategie vašeho projektu a firmy. Zodpovíme na otázky: Jak s STDC rámcem začít? Jak pracovat s STDC rámcem? Jak naplánovat a nastavit marketingovou strategii s STDC? Jak připravit marketingový plán v STDC? Jak definovat publika, obsah a marketing v STDC rámci? […]

Číst více
STDC rámec – obsah, marketing, měření

Ve světě existuje množství marketingových nástrojů, marketingových postupů, marketingový rámců a pouček. Po dlouhém výběru, testování a zkoušení, jsme v Digitálních architektech dali zelenou STDC marketingovému rámci jako základnímu nástroji, který používáme pro práci s klienty. V článku se dozvíte, proč jsme se tak rozhodli a co vůbec STDC rámec přináší do marketingu společnosti. Aktualizováno […]

Číst více