Vyjádření k nouzovému stavu a COVID-19 – na 100% a z domova

Také naše společnost respektuje opatření vydaná vládou ČR ze dne 14. 3. 2020, aby se zabránilo dalšímu šíření koronaviru COVID-19. Fungujeme stále na 100%, ale v rámci naší bezpečnosti jsme přesunuli naše aktivity z kanceláře do našich domovů a digitálního světa. Využíváme naše znalosti v oblasti analytiky a kritického myšlení pro pomoc s informovaností veřejnosti ohledně aktualit a snažíme se pomáhat klientům i firmám, které našimi klienty nejsou, v této […]

Číst více
Marketing a analytika v době krize + manažerský přehled ke kontrole

Aktualizováno: 19.3.2020 18:52 Díky Petrovi Krauzovi za cenné připomínky a doplnění některých sekcí. Tým Digitálních architektů se v této době snaží maximálně pomoci klientům menším i větším firmám, kterým současná situace ohledně COVID-19 výrazně zkomplikovala plány, práci i finanční příjmy. Pojďme se podívat co je možné dělat. Nevíte co se zaměstnanci? Nevyužívali jste online formu prodeje? Máte plno interních věcí, na které nezbyl čas? Manažerský […]

Číst více
Marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty

V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty.. Co všechno nabídka marketingového akcelerátoru obsahuje se můžete dočíst zde. První firmou, kterou jsme si vybrali je firma Děláme do plen, která nabízí prodej látkových plen a zároveň i pomáhá o ně pečovat. Realizuje také osvětu ohledně této problematiky rodičovství. Proč jsme […]

Číst více
Nosme roušky. Prosím. #rouskyvsem

Vyzýváme nás všechny v těchto kritických časech k respektování nařízení a doporučení české vlády a hygienických stanic. Nosme roušky. Prosím.

Číst více
Tipy pro použití Gsuite a Google Classroom pro vzdálenou výuku

Vzhledem k současnému nouzové stavu jsme i v Digitální architektech uvolnili několik kapacit a snažíme se pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba. Uvědomujeme si, že existuje množství škol či firem, které náhlé omezení prezenční výuky a školení velmi zaskočilo a zatím nemají zkušenosti s výukou na dálku. V rámci spolupráce na Slacku na česko.digital jsme se ve spolupráci s Jáchymem Čepickým dali dohromady návod na vytvoření Gsuite pro školy (případně […]

Číst více
Hodnocení a rozvoj vyspělosti marketingu firmy

Modely vyspělosti, které hodnotí vyzrálost postupů a procesů v nejrůznějších oblastech lidské činnosti, jsou již tradiční součástí pracovních postupů. Ani my – Digitální architekti jsme nezůstali stranou a pro interní potřeby pracujeme s vyspělostním modelem, který hodnotí převážně vyspělost organizace marketingu společnosti jako celku a její práci s digitální analytikou. Je nutné si uvědomit, že tento vyspělostní model nehodnotí výkon marketingu jako takového, […]

Číst více
Jak marketingově otevřít kavárnu?

Otevření úspěšné kavárny neznamená jen pronajmutí prostoru a objednání židlí. Pokud chcete nalákat svoje první zákazníky, je potřeba, kromě dobrého nápadu, i trochu marketingu. V tomto krátkém ale hodnotném příspěvku, který napsali účastníci Večerní školy marketingu Digitálních architektů Petra a David, vám přiblížíme jak na to. Otázka tedy zní: Jak marketingově otevřít kavárnu?

Číst více
Nejsme žádná “nekulturní hovada”

V posledních dnech je oblast kultury velmi žhavým tématem a to především tlačenka na pozici ministra kultury. I my jsme se v letošním roce rozhodli angažovat v této nezbytné součásti lidského bytí. Nenechte se ovšem zmýlit, naší angažovaností nebyla snaha o vysoké posty na ministerstvu, my jsme se věnovali jen tomu, co nám jde nejlépe, tedy webové analytice a chování uživatelů v digitálním prostředí.

Číst více