Nebojíme se offlinu – případová studie

Je v dnešní době již offline mrtev? Většina firem přesouvá stále více a více prostředků do online prostředí. Kde to skončí? Přesuneme se kompletně do onlinu? PPC reklama, sociální sítě, video reklama, to vše jsou trendy poslední doby a opravdu to vypadá tak, že “zastaralé” offline kanály postupně ztrácejí na významu. Otázkou je, zda to není naopak. Není dnes jednodušší prorazit se starými […]

Číst více
Sjednotili jsme webovou analytiku napříč projekty a dostali jí do kondice, jako nikdy předtím

Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš přístup k problematice. Za Pivovary Staropramen hovoří Tomáš Šebesta, Media & Digital Manager. Společným úsilím klienta a Digitálních architektů jsme aktualizací standardů měření Google Analytics, Google Tag Manageru a následné vizualizaci v Google Data Studiu odhalili zajímavá data, která společnost využije pro […]

Číst více
Google Data Studio report pro hodnocení efektivnosti marketingových kanálů

Ve spolupráci s nejpoužívanějším SEO nástrojem v České republice Collabimem jsme pro všechny, které zajímají možnosti reportingu online marketingových kanálů (Google Ads, Sklik a dopady SEO) v prostředí vizualizačního nástroje Google Data Studio, připravili šablonu reportu v Google Data Studiu zdarma. Smyslem šablony je ukázat možnosti nástroje a umožnit vám velmi rychle zavést do vaší společnosti základní reporting prostřednictvím Google Data Studio.

Číst více
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu

V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech. Nápad na tento workshop vychází ze zkušenosti, kterou máme stejně jako většina marketingových konzultantů a agentur, s klienty. Velmi často je marketing společnosti řízen náhodným až punkovým způsobem a to bez ohledu na velikost firmy. V takové situaci se marketingový […]

Číst více
GTM: Geolokace a počasí ve webové analytice?

Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? tl;dr Dá se, ALE bez souhlasu uživatele k udělení polohy z prohlížeče k ničemu. To je v post-GDPR době docela problém, jednak z pohledu citlivosti uživatelů na sdílení těchto údajů a zároveň nalezení správného účelu zpracování osobních údajů. (toto zatím nemáme ověřeno případovou studií, neboť jsme […]

Číst více
Naplánujte marketingovou strategii s STDC rámcem (See-Think-Do-Care)

V tomto příspěvku se podíváme na STDC rámec (See-Think-Do-Care) a jeho využitím pro naplánování marketingové strategie vašeho projektu a firmy. Zodpovíme na otázky: Jak s STDC rámcem začít? Jak pracovat s STDC rámcem? Jak naplánovat a nastavit marketingovou strategii s STDC? Jak připravit marketingový plán v STDC? Jak definovat publika, obsah a marketing v STDC rámci? A mnohé další. Pusťme se tedy do toho. Aktualizováno: 26. 8. 2019

Číst více
STDC rámec – obsah, marketing, měření

Ve světě existuje množství marketingových nástrojů, marketingových postupů, marketingový rámců a pouček. Po dlouhém výběru, testování a zkoušení, jsme v Digitálních architektech dali zelenou STDC marketingovému rámci jako základnímu nástroji, který používáme pro práci s klienty. V článku se dozvíte, proč jsme se tak rozhodli a co vůbec STDC rámec přináší do marketingu společnosti. Aktualizováno 15.4.2018: V našem novém příspěvku se naučíte, jak naplánovat marketingovou strategii v STDC […]

Číst více