SPRAVUJEME GTM
PRO KLÍČOVÉ HRÁČE ČESKÉ ECOMMERCE

Nabízíme plnohodnotnou implementaci, rozvoj a péči Google Tag Manager (GTM). Budeme jej dlouhodobě udržovat, řešit přístupy, provádět další nastavení, držet ochranou ruku nad ním názvosloví a dokumentaci, aby když přijde nový člověk, byl schopný se ve všem vyznat.  Vše jsme schopni nastavit včetně serverového tagingu a konverzních API.

Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který umožňuje spravovat a aktualizovat analytické skripty, remarketingové a konverzní kódy na webových stránkách.

Nástroj umožňuje snadno přidávat do webu nové kódy a udržovat aktuální ty stávající, bez potřeby zásahu webového vývojáře

PROČ NÁSTROJ GTM POUŽÍVAT?

ZJEDNODUŠENÍ SPRÁVY MĚŘÍCÍCH KÓDŮ

Jedním z největších přínosů Google Tag Manageru je zjednodušení správy sledovacích kódů. Díky tomu, že jsou všechny měřící a marketingové kódy uloženy v jednom kontejneru, je možné snadno spravovat jejich aktivaci a deaktivaci, bez nutnosti zásahu v kódu stránky.

RYCHLEJŠÍ NASAZENÍ KÓDU

Díky použití Google Tag Manageru je nasazení nových sledovacích kódů na webové stránky rychlejší a snadnější. Uživatelé nemusí čekat na zásah webového vývojáře, ale mohou nový kód vložit sami a okamžitě ho publikovat.

FLEXIBILITA A MOŽNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ

Google Tag Manager poskytuje uživatelům velkou flexibilitu a možnosti přizpůsobení. Uživatelé mohou vytvářet vlastní sledovací kódy, upravovat existující kódy, definovat triggerovací podmínky a mnoho dalšího.

proces nastavení gtm

JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?

Nová implementace webové analytiky pro ekosystém webů, implementace správce značek, detailní dokumentace a optimalizace měření

Pomáháme s akviziční a retenční analytikou přímo pro Shoptet. Zároveň rozvíjíme analytické integrace, které využívá více než 40.000 majitelů eshopů na Shoptetu.

Kompletní implementace a rozvoj Business Intelligence postupů, budování dlouhodobé analytické vyspělosti, implementace a údržba webové analytiky

Pro Super zoo jsme navrhli úpravy datové vrstvy, kompletně nastavili měření ecommerce v GA4, reklamních konverzí a reportingu. Společnost pak dlouhodobě využívá analytické konzultace.

CHCETE ZAČÍT SBÍRAT SVÁ DATA SPRÁVNĚ?

Pak vyplňte kontaktní formulář. My vás následně kontaktujeme a domluvíme s vámi úvodní konzultaci, kde si ukážeme, jak může vypadat moderní analytických ekosystém a jakou roli v něm hraje Google Tag Manager a jeho dlouhodobý rozvoj.





    SPRAVUJEME GTM
    PRO KLÍČOVÉ HRÁČE ČESKÉ ECOMMERCE

    Nabízíme plnohodnotnou implementaci, rozvoj a péči Google Tag Manager (GTM). Budeme jej dlouhodobě udržovat, řešit přístupy, provádět další nastavení, držet ochranou ruku nad ním názvosloví a dokumentaci, aby když přijde nový člověk, byl schopný se ve všem vyznat.  Vše jsme schopni nastavit včetně serverového tagingu a konverzních API.

    Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který umožňuje spravovat a aktualizovat analytické skripty, remarketingové a konverzní kódy na webových stránkách.

    Nástroj umožňuje snadno přidávat do webu nové kódy a udržovat aktuální ty stávající, bez potřeby zásahu webového vývojáře

    PROČ NÁSTROJ GTM POUŽÍVAT?

    ZJEDNODUŠENÍ SPRÁVY MĚŘÍCÍCH KÓDŮ

    Jedním z největších přínosů Google Tag Manageru je zjednodušení správy měřících a marketingových kódů. Díky tomu, že jsou všechny sledovací kódy uloženy v jednom kontejneru, je možné snadno spravovat jejich aktivaci a deaktivaci, bez nutnosti zásahu v kódu stránky.

    RYCHLEJŠÍ NASAZENÍ KÓDU

    Díky použití Google Tag Manageru je nasazení nových sledovacích kódů na webové stránky rychlejší a snadnější. Uživatelé nemusí čekat na zásah webového vývojáře, ale mohou nový kód vložit sami a okamžitě ho publikovat.

    FLEXIBILITA A MOŽNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ

    Google Tag Manager poskytuje uživatelům velkou flexibilitu a možnosti přizpůsobení. Uživatelé mohou vytvářet vlastní sledovací kódy, upravovat existující kódy, definovat triggerovací podmínky a mnoho dalšího.

    proces nastavení gtm

    JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?

    Nová implementace webové analytiky pro ekosystém webů, implementace správce značek, detailní dokumentace a optimalizace měření

    Pomáháme s akviziční a retenční analytikou přímo pro Shoptet. Zároveň rozvíjíme analytické integrace, které využívá více než 40.000 majitelů eshopů na Shoptetu.

    Kompletní implementace a rozvoj Business Intelligence postupů, budování dlouhodobé analytické vyspělosti, implementace a údržba webové analytiky

    Pro Super zoo jsme navrhli úpravy datové vrstvy, kompletně nastavili měření ecommerce v GA4, reklamních konverzí a reportingu. Společnost pak dlouhodobě využívá analytické konzultace.

    CHCETE ZAČÍT SBÍRAT SVÁ DATA SPRÁVNĚ?

    Pak vyplňte kontaktní formulář. My vás následně kontaktujeme a domluvíme s vámi úvodní konzultaci, kde si ukážeme, jak může vypadat moderní analytických ekosystém a jakou roli v něm hraje Google Tag Manager a jeho dlouhodobý rozvoj.




      Přejít nahoru