Online školení Google Tag Manager – základy

Chcete se naučit pracovat s nástrojem Google Tag Manager tak, abyste byli schopní posílat správná data z webu do analytických nástrojů a reklamních systémů? Naučíme Vás, jak Google Tag Manager technicky funguje, jak se v něm orientovat a jak implmenetovat základní kódy pro celý web!

Je pro Vás toto školení nedostatečné a chcete se učit pokročilejší triky s Google Tag Managerem? Podívejte se, co nabízí školení GTM pro pokročilé!

Forma:Online školení v Google Meet
Cena8 000 Kč + DPH
Časová náročnost2 – 3 hodiny

Školení na Google Tag Manager najdete napříč internetem velkou řadu. Málo z nich je ale v češtině a zaměřené na náš český digitální rybníček, proto v rámci tohoto školení přinášíme praktickou výuku práce s nástrojem Google Tag Manager. Školení je vhodné především pro začínající analytiky, markeťáky, specialisty případně pro ty kteří si chtějí osvěžit práci s nástrojem. Cílem školení samozřejmě je naučit Vás v nástroji pracovat, což se může hodit i majitelům eshopů či startupistům v oblasti SaaS aplikací.

To, že školení nese název Google Tag Manager – základy neznamená, že na školení projdeme jednoduché věci, které jsou nezbytné k hlubšímu pochopení webové analytiky. Budeme se od základu věnovat jednotlivým myšlenkovým konceptům, které Google Tag Manager při implementaci na web přínáší. Představíme si celou filozofii, proč používat správce značek jakým je Google Tag Manager, vysvětlíme si, co je datová vrstva (ne tak hluboko jako v našem masterclass školení) a jakou má roli v implementaci. Ukážeme si, jak měřit klíčové interakce na webu jakými jsou zobrazení stránek, kliky na tlačítka, odeslání formulářů apod.

Prakticky se podíváme na nastavení nejčastějších remarketingových a konverzních značek a ukážeme si i pár tipů na vytažení informací přímo ze stránek, či z datové vrstvy. Mimo jiné si ukážeme i základní implementaci cookie lišty Cookiebot.

A nesmíme zapomenout i na téma AI, kde si ukážeme, jak i při nastavování GTM využít umělou inteligenci schovanou v nástroji ChatGPT.

Díky tomuto školení získáte jasný přehled o tom, co Google Tag Manager je a není a naučíte se posílát správně data z webu do analytických nástrojů a reklamních systémů. Pochopíte technické fungování Google Tag Manager a naučíte se v něm orientovat i nastavit základy.

Obsah školení Google Tag Manager – základy

  • Co je to GTM a kde se vzal
  • Jak GTM založit a co je to Google Marketing Platform
  • Jak GTM funguje
  • Jak nastavení testovat a dokumentovat
  • Struktura GTM – značky, spouštěče, proměnné
  • Nastavení nejběžnějších remarektingových a konverzních značek (Google Ads, Sklik, Facebook Pixel, TikTok Pixel, Microsoft Bing)
  • Základní implementace cookie lišty Cookiebot
  • Časté chyby a jak se jim vyhnout
  • Praktické tipy a triky pro práci s Google Tag Managerem – pár hacků získaných dlouholetou praxí
  • Jak si při nastavování Google Tag Manageru pomoci s ChatGPT

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud provozujete vlastní webové stránky a chcete pochopit, co GTM dělá a naučit se jeho základní nastavení.
  • Ano, pokud jste markeťák či marketingový specialista a zajímá vás, jak vám GTM pomůže.
  • Ano, pokud jste vývojář a chcete proniknout do problematiky GTM.
  • Ano, pokud chcete začít svojí kariéru ve webové analytice a chcete GTM využívat, jako Váš každodenní nástroj.

Co se na školení naučíte?

Pochopíte Google Tag Manager. Odhalíte jaké přínosy má pro majitele webů a proč je tak široce rozšířen. Zjistíte, co vše lze implementací Google Tag Manageru získat a naučíte se nastavit základní značky pro analytiku a marketing.

Jako bonus se naučíte implementovat nástroj Cookiebot a pohrajete si s pár prompty v ChatGPT.

Ze školení získáte záznam pro budoucí použití, prezentační materiály a případně kódy a skripty, které bude lektor ukazovat.

Kdo školení vede?

Školení povede certifikovaný profesionál z našeho analytického týmu, který se práci s Google Tag Managerem věnuje již řadu let.

Náš architektí tým si zakládá na odbornosti a kvalitě služeb. Nejen proto udržujeme strategická partnerství i individuální certifikace jednotlivých členů našeho týmu. 

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!

Máte zájem o školení?

Pokud vás téma Google Tag Manager zajímá, chcete se v něm lépe orientovat a zefektivnit svojí práci v nástroji, pak je školení pro vás!

Na školení již není možné se přihlásit. Nové termíny naleznete v budoucnu na tomto webu.

Budeme se na Vás těšit!
V případě zájmu méně než 5 účastníků si vyhrazujeme právo termín neotevřít.

Přejít nahoru
Scroll to Top