Kristýna Bulíková

Marketing & HR recruitment

Svojí práci v Digitálních architektech bych ráda rozdělila na oblasti Marketing a HR recruitment.

V marketingu se starám o naše sociální sítě, naše webové stránky a zároveň o budování značky a vyššího povědomí. Co se týče sociálních sítí, mám na starosti hlavně obsah, občasnou dokumentaci našich aktivit, tvorbu kampaní na sociálních sítích a s tím se vlastně pojí i tvorba kreativy, aby kampaně byly pěkné a splnily daný cíl.

V rámci správy našeho webu, mám na starosti firemní blog, kde se starám o to, aby články vycházely pravidelně a v pořádku. Koordinuji tedy obsah blogu a zároveň realizuji publikaci nových článků. Současně se starám o SEO, tvořím nové landing page a obecně upravuji vše, co je potřeba. V tomto odvětví nejvíce spolupracuji s Tomem, který je vždy ochotný mi pomoct, když už nevím co s WordPressem dál.

Podpora PR firmy je část mé práce, na kterou se soustředím kratší dobu, ale velice mě baví! Zahrnuje v sobě organizaci občasných eventů či workshopů. Zároveň se nás snažím prosadit do podcastové sféry, příp. publikovat naše zajímavé myšlenky a články do jiných zajímavých magazínů. Současně jsme v této oblasti dali i focus na další sociální platformu, a to YouTube. Zde se snažíme osvětlit trochu naší práci datových a webových analytiků, představit naší firmu a třeba i poukázat na aktuální témata. V této oblasti jsem vlastně v kontaktu s celým našim týmem, ale nejčastěji s Márou, který Digitální architekty skvěle reprezentuje na daných akcích.

HR recruitment je, řekněme, seasonal. Když vznikne požadavek najít posilu do našeho týmu, celou organizaci mám na starosti já. Mé aktivity v náboru nových kolegů se trochu odlišují dle otevřené pozice, a proto je důležité znát aktuální situaci na trhu. Ve zkratce vždy realizuji aktivity od tvorby inzerátu pozice, screeningu kandidátů, až po jejich onboarding. Nejčastěji vše projednávám s Márou a Marťasem, který je náš Team Leader zde v plzeňské kanceláři.

Oblíbené nástroje a služby

Nejčastěji používám nástroje jako jsou WordPress, Canva, Adobe XD, Metu, socky, Ecomail a pak klasicky Google Workspace a další interní tooly. A vlastně všechny tyto nástroje používám velmi ráda, i když WordPress se občas cuká.

Nově jsem vděčná za příležost si osahat nástroje jako Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager a Smartlook. Jsou to zajímavé nástroje a je super se učit novým věcem a ponořit se do analytiky trochu více z té praktické stránky.  

Jak to celé začalo?

Hledala jsem si brigádu při škole a narazila jsem na Digitální architekty. Velmi se mi líbily jejich hodnoty, filosofie a pracovní styl a viděla jsem, že nabírají do interního týmu. Kontaktovala jsem je a už to jelo.

Následně mne Digitální architekti přijali na pozici Office managera a interního markeťáka. Postupem času se moje práce posouvala. Ubývaly některé povinnosti a další přibývaly až postupně vše vykrystalizovalo do současné formy spolupráce.

Koníčky a zájmy mimo práci

Asi všichni, kdo mě znají vědí, že se ve svém volném čase nejvíce věnuji boulderingu, aneb lezení na těch “překližkách”. Zároveň ráda trávím čas se svou rodinou, kamarády, ráda cestuji a objevuji nová místa a kultury. Také ráda tvořím, takže už mám vyzkoušené vše od šití si oblečení, pletení, háčkování, až po vyrábění kožených journalů.

Nejvíce si odpočinu s knížkou, fajn filmem nebo seriálem. Moje nejoblíbenější kniha za poslední období je Little Women, z filmů série Pán prstenů a ze seriálů je to The Office.

Přejít nahoru