Praxe v digitálním marketingu – Plzeň
“Pojď s námi budovat smysluplný marketing. Dáme tvému studiu smysl a podpoříme ho praxí. Odstartuj svou kariéru u nás.”
Jsme mladá a progresivně rostoucí plzeňská firma hledající nové členy do týmu. Staň se jedním z Digitálních architektů.
Aktuálně otevíráme i stáže pro budoucí datové analytiky! Podívej se na ně a dej nám vědět.
Co děláme?
Vytváříme marketingové strategie a vedeme implementační projekty webové analytiky pro velké firmy i menší klienty. Což je dost cool. Práce je různorodá a plná výzev, vždy se orientujeme na přidanou hodnotu pro klienta.
Mezi naše současné i bývalé klienty patří Staropramen, Outdoor Concept, Rock Point, Hannah, Zaslat, Nanospace, Actijoy, Ochutnej Ořech, Saint Gobain, Flatzone a další.
Nabízíme placenou stáž u nás v týmu, díky níž se můžeš obohatit své možnosti uplatnění po studiu. A nebo rovnou zůstat u nás jako stabilní součást týmu.
Pro koho je praxe vhodná?
- Pro budoucí ajťáky, co chtějí nahlédnout do marketingu a věnovat se jeho technické stránce, měření a datům
- Pro budoucí markeťáky, co chtějí nahlédnout do technických stránek marketingu a věnovat se mu v souvislostech, ne jen kampaním, sociálním sítím apod.
Co nabízíme?
- 3 měsíční marketingové kolečko, kde tě naučíme pracovat s STDC a základy moderního marketingu, co je dobrý web a jak řešit obsah, marketing a měření, cesta zákazníka, akviziční kanály (role PPC a SEO), chování uživatelů na webu, konverzní poměr a konverzní cesta, kvalitativní a kvantitativní sběr dat, marketingové analýzy, vizualizace, UX přístupy a analytické UX
- chceme z tebe udělat T-shape markeťáka, který má obecný přehled a v některých oblastech je specialistou, na závěr kolečka se budete moci pyšnit titulem digitální architekt a budete si moc vybrat specializaci, které se chcete více věnovat
- kancelář v krásných prostorách na adrese Veleslavínova 9, Plzeň ulici od náměstí
- práce 1 – 2 dny v kanclu v týdnu 10 – 14 hodin (případně po následné domluvě více či méně dle tvých časových možností)
- celkově tedy cca 40 – 60 hodin měsíčně
- měsíčně až 10 000 Kč výdělek – kolik si vyděláš za hodinu, záleží na tvé šikovnosti a přínosu, pokud něco uděláš za hodinu místo za pět, tvá hodnota roste
- spolupráce na dohodu s možností pozdější kariéry u nás
- stáž je vhodná i pro studenty SŠ i VŠ
- přístup k úžasným marketingový nástrojům, které potřebuješ ke každodenní činnosti – Collabim, Marketing Miner, Smartlook a další.
- nemůžeme ti nabídnout pingpongový stůl a fotbálek v nejmodernější designové kanceláři, ale za to máme pinball, drona, telku a pohodu
- mezi další “zaměstnanecké benefity” patří víkendové grilovačky na malebné venkovské usedlosti, outdoorové expedice pod vedením zkušeného horala a lezce v Čechách a zahraničí
Co od tebe budeme očekávat?
- schopnost učit se – na začátku se budeš muset naučit spoustu věcí, s tím můžeš počítat, ukážeme ti zdroje, dáme ti patřičné materiály i náš čas, ale vše se budeš muset naučit ty
- být samostatný – po úvodním začlenění do fungování Digitálních architektů, dostaneš již zadání vlastních úkolů, ujasníme si nejprve, o co jde a na tobě bude se s úkolem poprat, i pro nás jsou mnohé věci nové a používáme stejný přístup
- umět si věci dohledat – obrovským přínosem bude pokud umíš hledat informace, dělat si v nich pořádek a následně získané informace využít v praxi
- zájem o marketing – to co děláme je součástí marketingu, pokud tě marketing nezajímá, nebaví, nechceš se v něm vzdělávat a rozvíjet, tak to zkus jinde, potřebujeme posilu do týmu ne člověka, co bude bez kontextu plnit úkoly
- zájem o webovou analytiku ideálně – velkou část naší práce tvoří webová analytika, ze které získáváme data a doporučení pro naše klienty, nejvíc do týmu zapadneš pokud ti tato oblast, která se dnes prolíná celým marketingem, bude blízká
Požadujete nějaké technické zkušenosti?
- požadujeme, aby jsi uměl pracovat s počítačem, internetem a nedělaly ti problém tabulky
- velkou výhodou je znalost balíku Google nástrojů – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Docs, Google Ads za Big Query ti utrhneme ruce
- další velkou výhodou je znalost JavaScriptu, Google Scriptu, není to však vůbec podmínka
- výhodou je i obecná znalost HTML, CSS a webů jako takových
Dobrý, ale co budu skutečně dělat?
- Digitální architekti jsou analytické studio, nejsme full-servis marketingová agentura, která řeší veškeré nuance marketingu, ale i tak níže uvedené věci, musí každý správný Digitální architekt zvládat, řešíme výkonnost marketingových aktivit klientů a popisujeme cestu zákazníků napříč digitálním i fyzickým světem
- vše tě naučíme, jelikož víme, že se jedná o moderní digitální technologie, jenž se využívají v běžné praxi ve výuce však na ně není místo
- lze se bavit o dvou zaměřeních – buď více technické nebo více marketingové to bude záležet na tvé osobnosti, hodí se nám teď obě
- implementace a nastavení Google Analytics a Google Tag Manager
- příprava podkladů pro analýzy a tvorbu manažerských přehledů v Google Analytics a Google Data Studio
- koncepční příprava kampaní
- analýza klíčových slov
- správa kampaní Google Ads, Facebook
- příprava jednoduchý vizuálů
- práce s UX nástroji jako je Smartlook, Mixpanel a další
- práce s marketingovým rámcem STDC – jak organizovat a řídit marketing
- správa eshopu
- logistika eshopu
- marketing eshopu
Kdo tě povede?
- bude se o tebe starat jeden ze spoluzakladatelů firmy, vše bude záležet na tvé specializaci, při kolečku se seznámíš se všemi
- Marek je mozkem celé operace, věnuje se marketingu v souvislostech, marketingovým strategiím, UX a v případě potřeby spravuje kampaně našich klientů
- Jirka se staré o nové klienty, věnuje se vizualizaci dat a konzultaci dlouhodobých klientů
- Michal se věnuje datům, implementačním projektům webové analytiky a analýzám
- Martin je nejnovější přírůstek do týmu, seznamuje se zákoutími marketingu a je nepostradatelnou posilou našeho analytického a marketingového týmu
Pokud cítíš, že praxe u nás je to, co by ti teď sedlo, něco z výše uvedeného tě zaujalo a láká tě stát se Digitálním architektem, pošli stručný strukturovaný životopis a vyšperkovaný motivační dopis na: [email protected]