Praxe v digitálním marketingu – Plzeň

“Pojď s námi budovat smysluplný marketing. Dáme tvému studiu smysl a podpoříme ho praxí. Odstartuj svou kariéru u nás.”

Jsme mladá a progresivně rostoucí plzeňská firma hledající nové členy do týmu. Staň se jedním z Digitálních architektů. 

Aktuálně otevíráme i stáže pro budoucí datové analytiky! Podívej se na ně a dej nám vědět.

Co děláme? 

Vytváříme marketingové strategie a vedeme implementační projekty webové analytiky pro velké firmy i menší klienty. Což je dost cool. Práce je různorodá a plná výzev, vždy se orientujeme na přidanou hodnotu pro klienta.

Mezi naše současné i bývalé klienty patří Staropramen, Outdoor Concept, Rock Point, Hannah, Zaslat, Nanospace, Actijoy, Ochutnej Ořech, Saint Gobain, Flatzone další

Nabízíme placenou stáž u nás v týmu, díky níž se můžeš obohatit své možnosti uplatnění po studiu. A nebo rovnou zůstat u nás jako stabilní součást týmu.

Pro koho je praxe vhodná?

  • Pro budoucí ajťáky, co chtějí nahlédnout do marketingu a věnovat se jeho technické stránce, měření a datům
  • Pro budoucí markeťáky, co chtějí nahlédnout do technických stránek marketingu a věnovat se mu v souvislostech, ne jen kampaním, sociálním sítím apod.

Co nabízíme? 

  • 3 měsíční marketingové kolečko, kde tě naučíme pracovat s STDC a základy moderního marketingu, co je dobrý web a jak řešit obsah, marketing a měření, cesta zákazníka, akviziční kanály (role PPC a SEO), chování uživatelů na webu, konverzní poměr a konverzní cesta, kvalitativní a kvantitativní sběr dat, marketingové analýzy, vizualizace, UX přístupy a analytické UX
  • chceme z tebe udělat T-shape markeťáka, který má obecný přehled a v některých oblastech je specialistou, na závěr kolečka se budete moci pyšnit titulem digitální architekt a budete si moc vybrat specializaci, které se chcete více věnovat
  • kancelář v krásných prostorách na adrese Veleslavínova 9, Plzeň ulici od náměstí
  • práce 1 – 2 dny v kanclu v týdnu 10 – 14 hodin (případně po následné domluvě více či méně dle tvých časových možností) 
  • celkově tedy cca 40 – 60 hodin měsíčně 
  • měsíčně až 10 000 Kč výdělek – kolik si vyděláš za hodinu, záleží na tvé šikovnosti a přínosu, pokud něco uděláš za hodinu místo za pět, tvá hodnota roste
  • spolupráce na dohodu s možností pozdější kariéry u nás
  • stáž je vhodná i pro studenty SŠ i VŠ 
  • přístup k úžasným marketingový nástrojům, které potřebuješ ke každodenní činnosti – Collabim, Marketing Miner, Smartlook a další.
  • nemůžeme ti nabídnout pingpongový stůl a fotbálek v nejmodernější designové kanceláři, ale za to máme pinball, drona, telku a pohodu 
  • mezi další “zaměstnanecké benefity” patří víkendové grilovačky na malebné venkovské usedlosti, outdoorové expedice pod vedením zkušeného horala a lezce v Čechách a zahraničí

Co od tebe budeme očekávat?

  • schopnost učit se – na začátku se budeš muset naučit spoustu věcí, s tím můžeš počítat, ukážeme ti zdroje, dáme ti patřičné materiály i náš čas, ale vše se budeš muset naučit ty
  • být samostatný – po úvodním začlenění do fungování Digitálních architektů, dostaneš již zadání vlastních úkolů, ujasníme si nejprve, o co jde a na tobě bude se s úkolem poprat, i pro nás jsou mnohé věci nové a používáme stejný přístup
  • umět si věci dohledat – obrovským přínosem bude pokud umíš hledat informace, dělat si v nich pořádek a následně získané informace využít v praxi
  • zájem o marketing – to co děláme je součástí marketingu, pokud tě marketing nezajímá, nebaví, nechceš se v něm vzdělávat a rozvíjet, tak to zkus jinde, potřebujeme posilu do týmu ne člověka, co bude bez kontextu plnit úkoly
  • zájem o webovou analytiku ideálně – velkou část naší práce tvoří webová analytika, ze které získáváme data a doporučení pro naše klienty, nejvíc do týmu zapadneš pokud ti tato oblast, která se dnes prolíná celým marketingem, bude blízká

Požadujete nějaké technické zkušenosti?

  • požadujeme, aby jsi uměl pracovat s počítačem, internetem a nedělaly ti problém tabulky
  • velkou výhodou je znalost balíku Google nástrojů – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Docs, Google Ads za Big Query ti utrhneme ruce
  • další velkou výhodou je znalost JavaScriptu, Google Scriptu, není to však vůbec podmínka
  • výhodou je i obecná znalost HTML, CSS a webů jako takových

Dobrý, ale co budu skutečně dělat?

  • Digitální architekti jsou analytické studio, nejsme full-servis marketingová agentura, která řeší veškeré nuance marketingu, ale i tak níže uvedené věci, musí každý správný Digitální architekt zvládat, řešíme výkonnost marketingových aktivit klientů a popisujeme cestu zákazníků napříč digitálním i fyzickým světem
  • vše tě naučíme, jelikož víme, že se jedná o moderní digitální technologie, jenž se využívají v běžné praxi ve výuce však na ně není místo
  • lze se bavit o dvou zaměřeních – buď více technické nebo více marketingové to bude záležet na tvé osobnosti, hodí se nám teď obě
    • implementace a nastavení Google Analytics a Google Tag Manager
    • příprava podkladů pro analýzy a tvorbu manažerských přehledů v Google Analytics a Google Data Studio
    • koncepční příprava kampaní
    • analýza klíčových slov
    • správa kampaní Google Ads, Facebook
    • příprava jednoduchý vizuálů
    • práce s UX nástroji jako je Smartlook, Mixpanel a další
    • práce s marketingovým rámcem STDC – jak organizovat a řídit marketing
    • správa eshopu
    • logistika eshopu
    • marketing eshopu

Kdo tě povede?

  • bude se o tebe starat jeden ze spoluzakladatelů firmy, vše bude záležet na tvé specializaci, při kolečku se seznámíš se všemi
  • Marek je mozkem celé operace, věnuje se marketingu v souvislostech, marketingovým strategiím, UX a v případě potřeby spravuje kampaně našich klientů
  • Jirka se staré o nové klienty, věnuje se vizualizaci dat a konzultaci dlouhodobých klientů
  • Michal se věnuje datům, implementačním projektům webové analytiky a analýzám
  • Martin je nejnovější přírůstek do týmu, seznamuje se zákoutími marketingu a je nepostradatelnou posilou našeho analytického a marketingového týmu

Pokud cítíš, že praxe u nás je to, co by ti teď sedlo, něco z výše uvedeného tě zaujalo a láká tě stát se Digitálním architektem, pošli stručný strukturovaný životopis a vyšperkovaný motivační dopis na[email protected]

Přejít nahoru