HLEDÁME PROJEKTOVÉHO MANAŽERA
pro datové projekty
O nás
Jsme Digitální architekti, inovativní firma, která se zaměřuje na poskytování špičkových řešení v oblasti datové a webové analytiky. Naše práce je postavena na nejnovějších technologiích a silném zaměření na výsledky. Spojujeme technickou preciznost s kreativitou, abychom našim klientům pomohli dosáhnout jejich obchodních cílů. Náš tým je malý, ale dynamický, každý člen má příležitost přímo ovlivňovat směřování našich projektů a tím i úspěch našich klientů.


Na jakých projektech budeš pracovat?
Dlouhodobě dodáváme analytické služby pro tyto klienty, na nich se budeš podílet či je přímo řídit, vše záleží na tvých zkušenostech a ochotě zapojit se do již běžící práce.



Koho hledáme
Hledáme organizačně schopného člověka se zájmem o řízení projektů, koordinaci práci týmu, komunikaci s klienty a s láskou k budování dlouhodobého vztahu s klienty. Pokud se nezalekneš i technicky složitějších témat, problematika dat, technologií a obecně IT ti není cizí, hledáme právě tebe!
Hledáme člověka, který si již řízení projektů a koordinaci lidí trochu osahal a nepůjde k nám úplně do neznáma. Klíčové pro nás je, aby jsi měl zájem o řízení IT projektů v oblasti dat, datových skladů, systémových integrací i analýz. Tyto projekty mohou být často složitější na pochopení a je potřeba počítat s tím, že v rámci komunikace s klienty jsem často my ti, kdo určují směr.
Pokud tě baví nové technologie a máš smysl pro humor, rychle zapadneš do našeho týmu.
Tvoje hlavní odpovědnosti budou:
- Incializace, plánování, realizace a kontrola projektů: Příprava zadávacích dokumentací projektů, jejich koordinace v interním nástroji Caflou, sledování milníků, informování klientů, příprava a koordinace úkolů.
- Koordinace projektového týmu: Je potřeba koordinovat práci kolegů, kteří často pracují na dálku a na více projektech, je tedy nutné prioritizovat jednotlivé projekty a úkoly dle aktuální situace. To vše na pravidelných meetinzích týmu i přes nástroj Caflou.
- Komunikace s projektovým týmem: Pro komunikaci s lidmi zapojenými do projektu používáme Slack, je nutné vždy a jasně komunikovat, kdo má na čem dělat.
- Komunikace s klienty: Některé požadavky klientů budou vyžadovat přesnější specifikaci. Buď sám nebo v koordinaci s Martinem a Markem se budeš těchto meetingů účastnit, aby vše probíhalo dle plánu a jasně jsme věděli na čem dělat a zajistili hladký průběh všech fází projektu.
Co pro Tebe bude výhodou:
- Obecná znalost IT a povědomí o datovém byznysu – datové sklady, integrace, automatizace.
- Povědomí(ne znalost) o nástrojích jako je BigQuery, DBT, Keboola, Google Cloud Platform, Looker Studio, Python, Javascript, DeepNote.
- Zkušenosti s kolaboračními nástroji jako je Trello, Asana, Caflou.
- Zkušenosti s prací v Google Workspace, Slack, Google Kalendář.
Co vám nabízíme:
- Práci v mladém a moderním prostředí, kde inovace a kreativita jsou vítány.
- Práce v digitální firmě, kde většina koordinace práce funguje v online prostředí – Google Meet, Gmail, Slack, úkolový nástroj Caflou.
- Možnost přímého vlivu na směřování firmy a růst s ní.
- Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku, jednou měsíčně se potkáváme v kanceláři v Plzni.
- Možnost pravidelného vzdělávání a získání vhledu do oboru datové a webové analytiky.
- Kanceláře v centru Plzně.
- Forma spolupráce dle domluvy.
Jak se na pozici přihlásit?
Pokud máš pocit, že jsi to právě Ty, kdo by mohl zapadnout do našeho týmu, neváhej a pošli nám svůj životopis, motivační dopis a klidně ukázky tvé práce či projekty, kterými se chceš pochlubit, na [email protected]. 😊
Těšíme se až Tě poznáme!
Jak bude vypadat tvůj pracovní týden?
Práce Digitální architektů je různorodá a často se odvíjí i od dynamiky našich klientů. Rosteme s nimi, dýcháme s nimi a jsou pro nás na prvním místě. I tak se dá vytipovat na modelovém příkladu, jak zhruba bude vypadat tvůj pracovní týden.
- pondělí – obecně pondělí máme určené jako „byznysový den“, ráno vše vykopneš schůzkou projektového týmu, to jest lidí, kteří pracují na tvých projektech, ve zbytku dopoledne si zkontroluješ svoje projekty, obepíšeš klienty či kolegy se kterými se potřebuješ sejít a zjistíš, že vše je on track, odpoledne se potkáš s Markem jako hlavou firmy a budete ladit klíčový priority pro tento týden
- úterý – 1x za měsíc je určené pro setkávání v kancelářích v Plzni, jinak je to meetingový den, kdy se potkáme s klienty, připravujeme zadání a řešíme další obchodní příležitosti
- středa a čtvrtek – středa a čtvrtek jsou většinou dny vyhrazené pro klienty, buď připravuješ jednotlivé projekty, nebo se přímo potkáváš s klienty, ve středu ráno je opět status projektového týmu a doplnění či přerozdělení úkolů
- pátek – ráno si dáš ještě poslední meeting s projektovým týmem ať víš, jak se projekty za celý týden posunuli, v průběhu dopoledne doděláš drobnosti, co potřebuješ případně se věnuješ jiným aktivitám, na konci pátku celý týden shrneš s Markem a Martinem a určíte si na čem budete pokračovat v pondělí
- víkend – víkend si naplno užiješ svůj volný čas, povinně nepracuješ a chystáš si energii na další týden v práci:)