Google Analytics: Na co klikali návštěvníci?

Ze zkušenosti z klientských projektů bývá častým dotazem při práci s webovou analytikou a hodnocením návštěvnosti webových stránek může být např. “na co klikali návštěvníci” či  “jaké interakce návštěvníci vykonali na webové stránce”?

Číst více
Sjednotili jsme webovou analytiku napříč projekty a dostali jí do kondice, jako nikdy předtím

Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš přístup k problematice. Za Pivovary Staropramen hovoří Tomáš Šebesta, Media & Digital Manager. Společným úsilím klienta a Digitálních architektů jsme aktualizací standardů měření Google Analytics, Google Tag Manageru a následné vizualizaci v Google Data Studiu odhalili zajímavá data, která společnost využije pro […]

Číst více