Nové funkce v Google Data Studiu

Google nově přidal do nástroje Google Data Studio (dále jen GDS) novou funkci práce s vlastními parametry. Ty vám přinášejí další možnost, jak dělat vaše přehledy ještě více interaktivní. Můžete totiž v reálném čase pracovat se vstupy uživatele, aniž byste museli upravovat samotný report. Parametry v tomto případě fungují jako proměnné, které můžete znát z programovacích jazyků. Máte hned několik možností, […]

Číst více
Google Data Studio report pro hodnocení efektivnosti marketingových kanálů

Ve spolupráci s nejpoužívanějším SEO nástrojem v České republice Collabimem jsme pro všechny, které zajímají možnosti reportingu online marketingových kanálů (Google Ads, Sklik a dopady SEO) v prostředí vizualizačního nástroje Google Data Studio, připravili šablonu reportu v Google Data Studiu zdarma. Smyslem šablony je ukázat možnosti nástroje a umožnit vám velmi rychle zavést do vaší společnosti základní reporting prostřednictvím Google Data Studio.

Číst více