Výroční zpráva 2023
Další rok je za námi a opět se zde setkáváme, abychom si připomněli hlavní milníky vývoje firmy Digitální architekti s.r.o. […]
Další rok je za námi a opět se zde setkáváme, abychom si připomněli hlavní milníky vývoje firmy Digitální architekti s.r.o. […]
ChatGPT aneb Chat Generative Pre-trained Transformer, je umělá inteligence vyvinutá společností OpenAI, která využívá pokročilého modelu jazykového zpracování nazývaného GPT.
ChatGPT a jak ho v Digitálních architektech používáme Přečíst více
Aktualizace 24.4.2024: Konec Cookies 3. stran se dle nových informací posouvá na začátek roku 2025. Na změny si tedy ještě počkáme.
Consent Mode v2 a konec cookies 3. stran: nová úskalí pro reklamní systémy Přečíst více
Prediktivní analýza dat se stala nedílnou součástí webové a datové analytiky. Tato inovativní metoda analýzy se opírá o zpracování historických
Prediktivní analýza dat: Odvaha předpovídat budoucnost na základě čísel Přečíst více
Konkurence v oblasti podnikání je v současnosti nekompromisní. Co je proto potřeba udělat? Je klíčové porozumět zákaznickému chování a přizpůsobit firemní strategie
Analýza cesty zákazníka: Poznejte chování svých uživatelů Přečíst více
V dnešní době je pro podniky klíčové nejen sbírat data, ale také je rychle analyzovat a využít k okamžitým rozhodnutím. Real-time
Real-time Analytics: Podložte svá rozhodnutí daty Přečíst více
Microsoft UET (Universal Event Tracking), často nazývaný také Bing Tag, je nástroj, který poskytuje inzerci na platformě Bing možnost sledovat
Umělá inteligence (AI) a strojové učení (machine learning ML) postupně transformují způsob, jakým se firmy dívají na data a rozhodovací
Umělá inteligence: Nástroj pro efektivnější rozhodování a prediktivní analýzu Přečíst více
V digitálním vesmíru plném dat a online dobrodružství se etika využívání těchto informací stává klíčovou tématickou záležitostí. Vedle tradičních strachů
Pro každého podnikatele je nezbytností sledovat cesty zákazníka k nákupu nebo konverzi. Je to důležité pro pochopení toho, jak různé marketingové
Attribution Modeling: Identifikujte nejefektivnější marketingové kanály Přečíst více