Canva: revoluce v grafickém designu pro každého
Grafický design není již jen doménou profesionálů, ale díky nástrojům jako je Canva se otevírá široké veřejnosti. Tent grafický nástroj […]
Canva: revoluce v grafickém designu pro každého Přečíst více
Grafický design není již jen doménou profesionálů, ale díky nástrojům jako je Canva se otevírá široké veřejnosti. Tent grafický nástroj […]
Canva: revoluce v grafickém designu pro každého Přečíst více
Od roku 2020 je Dataform součástí Google Cloud Platform. Dataform vyvinul platformu usnadňující správu a transformaci datových skládek pomocí SQL.
Efektivní správa datových skladů s Dataformem: Integrace do Google Cloud Přečíst více
Další rok je za námi a opět se zde setkáváme, abychom si připomněli hlavní milníky vývoje firmy Digitální architekti s.r.o.
ChatGPT aneb Chat Generative Pre-trained Transformer, je umělá inteligence vyvinutá společností OpenAI, která využívá pokročilého modelu jazykového zpracování nazývaného GPT.
ChatGPT a jak ho v Digitálních architektech používáme Přečíst více
Travelcircus.de je významná online platforma specializující se na oblast cestování a volného času. Jejich poslání, poskytovat výjimečné cestovatelské zážitky, je
Zlepšení vyspělosti dat a analytiky pro Travelcircus.de Přečíst více
Shoptet je jedničkou na trhu v poskytování e-shopových řešení na českém a slovenském trhu. Díky jednoduchému a intuitivnímu…
Poklad v datech: Cesta Shoptetu k analytické vyspělosti Přečíst více
Aktualizace 24.4.2024: Konec Cookies 3. stran se dle nových informací posouvá na začátek roku 2025. Na změny si tedy ještě počkáme.
Consent Mode v2 a konec cookies 3. stran: nová úskalí pro reklamní systémy Přečíst více
Prediktivní analýza dat se stala nedílnou součástí webové a datové analytiky. Tato inovativní metoda analýzy se opírá o zpracování historických
Prediktivní analýza dat: Odvaha předpovídat budoucnost na základě čísel Přečíst více
Konkurence v oblasti podnikání je v současnosti nekompromisní. Co je proto potřeba udělat? Je klíčové porozumět zákaznickému chování a přizpůsobit firemní strategie
Analýza cesty zákazníka: Poznejte chování svých uživatelů Přečíst více
V dnešní době je pro podniky klíčové nejen sbírat data, ale také je rychle analyzovat a využít k okamžitým rozhodnutím. Real-time
Real-time Analytics: Podložte svá rozhodnutí daty Přečíst více