RFM analýza aneb segmentace zákazníků
RFM analýza je jednoduchý nástroj, který nám pomáhá rozdělit zákazníky do skupin podle jejich nákupního chování. Děláme to proto, abychom […]
RFM analýza je jednoduchý nástroj, který nám pomáhá rozdělit zákazníky do skupin podle jejich nákupního chování. Děláme to proto, abychom […]
V online marketingu najdete hned několik specializací, kdy každá z pozic cílí na trochu jiné výsledky. S tím je spojena i znalost
Často se dnes mluví o “řízení firmy/projektu/marketingu na základě dat”, o tom, jak “jsme data-driven” nebo že “děláme rozhodnutí na
V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty.. Co všechno
Marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty Přečíst více
Modely vyspělosti, které hodnotí vyzrálost postupů a procesů v nejrůznějších oblastech lidské činnosti, jsou již tradiční součástí pracovních postupů. Ani my – Digitální
Otevření úspěšné kavárny neznamená jen pronajmutí prostoru a objednání židlí. Pokud chcete nalákat svoje první zákazníky, je potřeba, kromě dobrého nápadu,
Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde
Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika? Přečíst více
Je v dnešní době již offline mrtev? Většina firem přesouvá stále více a více prostředků do online prostředí. Kde to skončí? Přesuneme se kompletně do onlinu? Pojďme
Nebojíme se offlinu: Případová studie Real Simulator Přečíst více
V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech.
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu Přečíst více