Postup nastavení Measurement Protocol (MP)
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
Google Analytics 4 je důležitý analytický nástroj, díky kterému můžete sledovat a analyzovat návštěvnost na vašem webu či e-shopu. Nástroj
Zjednodušený postup vyloučení interní návštěvnosti v GA4 Přečíst více
V tomto článku naleznete materiály k přednášce Analytické fuckupy a jak se jim vyhnout od našeho ředitele a vedoucího analytického oddělení
Tento návod vás provede postupem, jak založit Google Cloud projekt. V případě, že na novém účtu (Gmail či Google Workspace) použijete
Platí přísnější pravidla pro používání cookies na webových stránkách. Přečtěte si, jak cookies lištu nastavit, aby vám nehrozily pokuty.
Jak správně nastavit cookies lištu podle GDPR: Tipy z praxe analytika Přečíst více
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou speciální tagy, které mohou být přidány do URL adresy. Přidáním těchto parametrů se nezmění
Často používané metriky a jejich doporučené hodnoty. First Paint (FP)First paint ukazuje čas, kdy prohlížeč vykreslil první barvu na obrazovku. Do této barvy
Jak jste se mohli na českém internetu dočíst, Seznam přišel v dubnu 2017 s novinkou v podobě Seznam Webmaster. Tuto platformu či chcete-li rozhraní lze přirovnat k tomu co
Jak dostat data ze Seznam Webmaster do Google dokumentu? Přečíst více
Ze zkušenosti z klientských projektů bývá častým dotazem při práci s webovou analytikou a hodnocením návštěvnosti webových stránek může být např. “na co klikali návštěvníci” či “jaké
Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? Dá se, ALE bez