Co by měl SEO specialista vědět o analytice
V oboru online marketingu je několik specializací, kde se každá orientuje na jiné činnosti a jiné činnosti a cíle. U …
V oboru online marketingu je několik specializací, kde se každá orientuje na jiné činnosti a jiné činnosti a cíle. U …
Slovo vedení Pojďme se podívat, co se stalo v roce 2020 u nás v Digitálních architektech, jaké nové spolupráce jsme navázali a …
Google Apps Script je programovací jazyk a zároveň vývojové prostředí běžící v Google Cloudu. Umožňuje velmi jednoduše rozšiřovat Google služby jakými …
Analytika a práce s daty je v posledních letech velké téma, což je samozřejmě dobře. Měření a vyhodnocování dat je tu víceméně …
Analytické minimum aneb co měřit v základu a co je pro nás základní měření Přečíst více
UTM parametry jsou vlastní tagy, které mohou být přidány do URL adresy. Přidáním těchto parametrů se nezmění funkce odkazu, ale …
Společnost Saint Gobain potřebovala sjednotit webovou analytiku a měření napříč desítkami webů obsahujících kalkulačky stavebního materiálu, e-shopy i obsahové a …
Případová studie: Saint Gobain našel novou šťávu v digitálním marketingu Přečíst více
Česká rodinná společnost nanoSPACE byla prvním výrobcem na světě v oblasti protiroztočových povlaků, přikrývek a polštářů s nanovlákennou membránou. Během koronavirové epidemie …
Jste majiteli střední nebo velké firmy, nebo se staráte o efektivitu vynaložených nákladů či marketing? Začali jste pociťovat limity Excelu …
Spojení dat z marketingových systémů a databází Přečíst více
Google Optimize je součástí Google Marketing Platform, kde slouží jako nástroj pro jednoduché A/B testy pomocí úpravy stránky po načtení či redirectu. …
Google Data Studio (Looker studio) je vizualizační nástroj, který používáme každý den. Jde o poměrně jednoduchý a intuitivní nástroj pro tvorbu vizualizací …
Google Data Studio (Looker Studio) – vizualizační nástroj Přečíst více