Co obsahuje smysluplná měřící strategie?
Často se dnes mluví o “řízení firmy/projektu/marketingu na základě dat”, o tom, jak “jsme data-driven” nebo že “děláme rozhodnutí na …
Často se dnes mluví o “řízení firmy/projektu/marketingu na základě dat”, o tom, jak “jsme data-driven” nebo že “děláme rozhodnutí na …
Pokud jste letos začali přecházet na GA4, zjistili jste, že některé funkce v reportech, na které jste byly zvyklí v GA3, zatím …
Nastavení seskupení obsahu (content grouping) v Google Analytics 4 Přečíst více
Publikováno 16.2.2021, Aktualizováno 31.12.2023 V říjnu 2020 představil Google poslední inovaci analytického nástroje Google Analytics pod názvem Google Analytics 4 …
Zpracování a transformaci dat v rámci ETL procesů realizujeme v celé řadě nástrojů – například Google BigQuery, Keboola či Data Studio. Pro …
Analytika a práce s daty je v posledních letech velké téma, což je samozřejmě dobře. Měření a vyhodnocování dat je tu víceméně …
Analytické minimum aneb co měřit v základu a co je pro nás základní měření Přečíst více
UTM parametry jsou vlastní tagy, které mohou být přidány do URL adresy. Přidáním těchto parametrů se nezmění funkce odkazu, ale …
Jste majiteli střední nebo velké firmy, nebo se staráte o efektivitu vynaložených nákladů či marketing? Začali jste pociťovat limity Excelu …
Spojení dat z marketingových systémů a databází Přečíst více
Smartlook zveřejnil v průběhu září (17.9. 2020) zatím bez většího launche možnost využívat REST API pro stahování dat ze Smartlook. Tím se možnost využití …
Připojte si Smartlook REST API do Google Data Studia Přečíst více
Nedávno jsme psali o tom, že náš kolega Marek Čech společně s Honzou Kadlečkem mluvili na MeasureCamp Brno o monitoringu datové vrstvy. TIP: Podívejte se na produkt …
Automatizovaná kontrola implementace datové vrstvy Přečíst více
Aktualizováno ke dni 22.01.2024. Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů. Snažíme se klienty vést k jejich správnému využívání, aby zbytečně nepřišli o hodnotná data. …