Facebook Ads

Proč se pouštět do Facebook reklamy? Facebook, přesněji Meta, pod kterou spadá i Instagram, je nejsnazší způsob jak se pustit do světa placených kampaní. Na této sociální síti se vyskytuje velké množství uživatelů, v rámci milionů, kteří mohou být vaším potenciálním zákazníkem, jelikož je velká pravděpodobnost, že vás neznají. 

Proč Facebook Ads používat

Co je hlavní výhodou? Facebook má vlastní uživatele, kteří o sobě dobrovolně sdílí velké množství údajů. za pomocí kterých na ně lze cílit a najít toho správného uživatele, za přijatelnou cenu. Jaké jsou zájmy, jaké stránky navštěvují, kde žijí, pracují, jaké mají vztahy… 

Navíc pokud již takové uživatele máte, lze na základě podobnosti tvořit takzvané kopie publik, které vám pomohou rozšířit okruh.

Jak pracovat s Facebook Ads

Existují další možnosti, pomocí kterých lze na uživatele cílit. Lze donastavit takzvané remarketingové či konverzní značky, které cílí na uživatele po návštěvě webu či splnění daného předem nastaveného cíle. Jaký cíl nastavíte, je pouze na vás. Může to být nákup, stažení souboru, přečtení blogového článku…

Řešíte nastavení Facebooku? Facebook pixel, sbírání uživatelů, kteří plní vámi daný cíl? Jsme schopni vám pomoci.

Přejít nahoru
Scroll to Top