Co obsahuje marketingová strategie?
Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde […]
Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde […]
Na konci března 2019 vydal Google pro Google Tag Manager (GTM) nový trigger (pravidlo chování) s názvem Trigger Group. Pojďme se podívat
Nová funkce v GTM – Trigger group: skupina pravidel Přečíst více
Ze zkušenosti z klientských projektů bývá častým dotazem při práci s webovou analytikou a hodnocením návštěvnosti webových stránek může být např. “na co klikali návštěvníci” či “jaké
Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika? Přečíst více
Google Analytics jsou etalonem oboru webové analytiky, které používá více než 95 procent webových projektů. Google Analytics umožňují měřit návštěvnost vašeho webu
V posledních letech se výrazně zvýšil počet marketingových, nástrojů, systému a reklamních sítí. S nimi přibývá i množství kódu, tzv. tagů, s jejichž implementací musíte neustále
Proč je Google Tag Manager pro Váš byznys důležitý? Přečíst více
Je v dnešní době již offline mrtev? Většina firem přesouvá stále více a více prostředků do online prostředí. Kde to skončí? Přesuneme se kompletně do onlinu? Pojďme
Nebojíme se offlinu: Případová studie Real Simulator Přečíst více
Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš
Případová studie: sjednocení webové analytiky napříč projekty pro Staropramen Přečíst více
Ve spolupráci s nejpoužívanějším SEO nástrojem v České republice Collabimem jsme pro všechny, které zajímají možnosti reportingu online marketingových kanálů (Google Ads, Sklik
Google Data Studio report pro hodnocení efektivnosti marketingových kanálů Přečíst více
V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech.
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu Přečíst více