Jak marketingově otevřít kavárnu?

Otevření úspěšné kavárny neznamená jen pronajmutí prostoru a objednání židlí. Pokud chcete nalákat svoje první zákazníky, je potřeba, kromě dobrého nápadu, i trochu marketingu. V tomto krátkém ale hodnotném příspěvku, který napsali účastníci Večerní školy marketingu Digitálních architektů Petra a David, vám přiblížíme jak na to. Otázka tedy zní: Jak marketingově otevřít kavárnu?

Číst více
STDC rámec – obsah, marketing, měření

Ve světě existuje množství marketingových nástrojů, marketingových postupů, marketingový rámců a pouček. Po dlouhém výběru, testování a zkoušení, jsme v Digitálních architektech dali zelenou STDC marketingovému rámci jako základnímu nástroji, který používáme pro práci s klienty. V článku se dozvíte, proč jsme se tak rozhodli a co vůbec STDC rámec přináší do marketingu společnosti. Aktualizováno 15.4.2018: V našem novém příspěvku se naučíte, jak naplánovat marketingovou strategii v STDC […]

Číst více