Rok 2019 v číslech
Marketing je velmi rychle se vyvíjející oblast, proto je potřeba průběžně analyzovat nasbíraná data a přizpůsobovat se aktuálním trendům. Jaká témata byla světově vyhledávaná …
Marketing je velmi rychle se vyvíjející oblast, proto je potřeba průběžně analyzovat nasbíraná data a přizpůsobovat se aktuálním trendům. Jaká témata byla světově vyhledávaná …
Dle našeho názoru již nedává v dnešní době smysl vlastnit fyzické servery a zároveň se to neztotožňuje s hodnotami naší firmy. Jaké důvody nás vedou …
Aktualizováno ke dni 22.01.2024. Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů. Snažíme se klienty vést k jejich správnému využívání, aby zbytečně nepřišli o hodnotná data. …
Aktualizováno: 19.3.2020 18:52 Díky Petrovi Krauzovi za cenné připomínky a doplnění některých sekcí. Tým Digitálních architektů se v této době snaží maximálně pomoci klientům menším i větším firmám, …
Marketing a analytika v době krize + manažerský přehled ke kontrole Přečíst více
V posledních dnech je oblast kultury velmi žhavým tématem a to především tlačenka na pozici ministra kultury. I my jsme se v letošním roce rozhodli …
Říkáte si, proč spojení analytického studia Digitální architekti a Prvákovin ZČU, tedy konference pro studenty nastupující do prvních ročníků na ZČU? Je to celkem jednoduché. …
Digitální Architekti podporují prvákoviny na ZČU Přečíst více
Příběh o tom, jak jsme dali sbohem všem Trellům, Teamworkům, BaseCampům, Asanám a frčíme si na hezkém českém Caflou! Chtělo by se až říct, že …
Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná …
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika? Přečíst více