Co by měl PPC specialista vědět o analytice
V online marketingu najdete hned několik specializací, kdy každá z pozic cílí na trochu jiné výsledky. S tím je spojena i znalost […]
V online marketingu najdete hned několik specializací, kdy každá z pozic cílí na trochu jiné výsledky. S tím je spojena i znalost […]
Vizualizace dat dnes není pouze pro velké firmy, ale je i pro menší podnikatele, kteří se chtějí vyznat ve svých
Vizualizace dat z GA4 v Looker Studio (Google Data Studio) Přečíst více
Často se dnes mluví o “řízení firmy/projektu/marketingu na základě dat”, o tom, jak “jsme data-driven” nebo že “děláme rozhodnutí na
O analytiku společnosti Outdoor Concept se staráme od roku 2019. V rámci skupiny Outdoor Concept jsme nyní (07/2021) dokončili implementaci měření
Pokud jste letos začali přecházet na GA4, zjistili jste, že některé funkce v reportech, na které jste byly zvyklí v GA3, zatím
Nastavení seskupení obsahu (content grouping) v Google Analytics 4 Přečíst více
Začátkem července jsme se opět účastnili analytické konference MeasureCamp, tentokrát evropské, která se konala online. Součástí byly různé přednášky, jednou
V říjnu 2020 představil Google poslední inovaci analytického nástroje Google Analytics pod názvem Google Analytics 4 (též GA4, GA4 property).
Zpracování a transformaci dat v rámci ETL procesů realizujeme v celé řadě nástrojů – například Google BigQuery, Keboola či Data Studio. Pro
V oboru online marketingu je několik specializací, kde se každá orientuje na jiné činnosti a jiné činnosti a cíle. U
Slovo vedení Pojďme se podívat, co se stalo v roce 2020 u nás v Digitálních architektech, jaké nové spolupráce jsme navázali a