Vizualizace ETL procesu v AppScript prostředí
Zpracování a transformaci dat v rámci ETL procesů realizujeme v celé řadě nástrojů – například Google BigQuery, Keboola či Data Studio. Pro […]
Zpracování a transformaci dat v rámci ETL procesů realizujeme v celé řadě nástrojů – například Google BigQuery, Keboola či Data Studio. Pro […]
Analytika a práce s daty je v posledních letech velké téma, což je samozřejmě dobře. Měření a vyhodnocování dat je tu víceméně
Analytické minimum aneb co měřit v základu a co je pro nás základní měření Přečíst více
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou speciální tagy, které mohou být přidány do URL adresy. Přidáním těchto parametrů se nezmění
Jste majiteli střední nebo velké firmy, nebo se staráte o efektivitu vynaložených nákladů či marketing? Pociťujete limity Excelu nebo online
Spojení dat z marketingových systémů a databází Přečíst více
Smartlook zveřejnil v průběhu září (17.9. 2020) zatím bez většího launche možnost využívat REST API pro stahování dat ze Smartlook. Tím se možnost využití
Připojte si Smartlook REST API do Google Data Studia (Looker Studio) Přečíst více
Nedávno jsme psali o tom, že náš kolega Marek Čech společně s Honzou Kadlečkem mluvili na MeasureCamp Brno o monitoringu datové vrstvy. TIP: Podívejte se na produkt
Automatizovaná kontrola implementace datové vrstvy Přečíst více
Vybrali jsme pro vás 12 nejčastějších problémů webové analytiky, které potkáváme u našich klientů a partnerů. Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů.
Aktualizováno: 19.3.2020 18:52 Díky Petrovi Krauzovi za cenné připomínky a doplnění některých sekcí. Tým Digitálních architektů se v této době snaží maximálně pomoci klientům menším i větším firmám,
Marketing a analytika v době krize + manažerský přehled ke kontrole Přečíst více
Na konci března 2019 vydal Google pro Google Tag Manager (GTM) nový trigger (pravidlo chování) s názvem Trigger Group. Pojďme se podívat
Nová funkce v GTM – Trigger group: skupina pravidel Přečíst více
Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš
Případová studie: sjednocení webové analytiky napříč projekty pro Staropramen Přečíst více