Případová studie: Zaslat.cz
Srovnávač Zaslat.cz, který se zabývá cenami přepravních služeb, působí na trhu již od roku 2014. Už na začátku svého podnikání …
Srovnávač Zaslat.cz, který se zabývá cenami přepravních služeb, působí na trhu již od roku 2014. Už na začátku svého podnikání …
Power BI je vizualizační nástroj od společnosti Microsoft, který dnes patří mezi jeden z nejpoužívanějších nástrojů na tvoření vizualizačních reportů. Velkou …
Data market znamená přesně to, co si pod tím každý představí – digitálně dostupný trh uvnitř firmy, kde si zaměstnanci …
GitHub je největší a nejpokročilejší vývojová platforma na světě, kterou v současnosti využívá více než 83 milionů vývojářů a 4 miliony …
Proč se pouštět do Facebook reklamy? Facebook, přesněji Meta, pod kterou spadá i Instagram, je nejsnazší způsob jak se pustit …
Na začátku roku 2022 Digitální architekti získali certifikaci Google Partners, díky výjimečným zkušenostem v oblasti měření a datové přípravy úspěšných kampaní …
Publikováno 16.2.2021, Aktualizováno 31.12.2023 V říjnu 2020 představil Google poslední inovaci analytického nástroje Google Analytics pod názvem Google Analytics 4 …
Měření používání aplikací ač to může znít absurdně bylo vždy oříškem. Pamětníci možná pamatuji původní Google Analytics SDK, které ohýbání …
Aktualizováno ke dni 22.01.2024. Téměř každý den pracujeme s analytickými nástroji našich klientů. Snažíme se klienty vést k jejich správnému využívání, aby zbytečně nepřišli o hodnotná data. …
Ze zkušenosti z klientských projektů bývá častým dotazem při práci s webovou analytikou a hodnocením návštěvnosti webových stránek může být např. “na co klikali návštěvníci” či “jaké …