Přihlašte se na Večerní školu marketingu
Udělej něco pro sebe a svou kariéru v marketingu!
Díky naší specalizaci na digitální analytiku se budeme soustředit primárně na měření a hodnocení marketignu a zároveň jeho dlouhodobý rozvoj.
Večerní škola marketingu je určená pro všechny, koho zajímá marketing a to nejen z řad středoškolských a vysokoškolských studentů, ale i lidí, kteří neví jak začít a chtějí se nechat zasvětit do marketingu zkušenými lektory.
Budeme začínat od úplných základů a půjdeme k pokročilejším věcem, takže kurzem projdete i s nulovými znalostmi.
Jediné co od vás budeme potřebovat, je vyplnění kontaktního formuláře a díky tomu budeme vědět, že je o kurz zájem a zrealizovat jej pro vás ?.
Následně proběhne hovor, na kterém zjistíme, zda je večerní škola vhodná právě pro vás.
KONTAKTNÍ FORMULÁŘ
Co vás bude čekat?
Pokud o kurzy budete mít zájem, plánujeme zrealizovat Večerní školu marketingu na podzim roku 2023, v prostorách našich plzenských kanceláří na adrese Veleslavínova 20/9, Vnitřní Město – Plzeň.
Vyplněním a odesláním kontaktního formuláře zajistíte to, že kurzy proběhnou, takže neváhejte a vyplňte jej! Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat a zjistíme, zda je večerní škola vhodná pro vás.
“Pojď se naučit jak budovat smysluplný marketing. Předáme ti ucelený balík znalostí, které ti umožní pochopit moderní digitální omnichannel marketing.”
Co je obsahem Večerní školy marketingu?
Pod vedením zkušených lektorů si projdete oblasti, kterými se zabývají denně v praxi:
Během celého programu můžete pracovat na vašem projektu, ať již skutečném či imaginárním a vše si hned vyzkoušet.
Budeme pracovat s nástroji jako Google Analytics, Looker Studio, Facebook Ads či Google Ads.
Kdo jsou lektoři Večerní školy marketingu?
Bude se o tebe starat jeden ze spoluzakladatelů nebo zaměstnanců firmy, vše bude záležet na tvé specializaci, při Večerní škole se ale seznámíš určitě se všemi:
Marek Čech
CEO & webová analytikaMarek působí v roli ředitele a koordinuje strategické a obchodní aktivity firmy. Má také na starosti implementační tým, který se stará o měření webů a aplikací našich klientů.
Michal Pich
CTO, datové analýzy a integraceMíša má nastorosti oblasti analýzy dat a jejich vizualizací. U analýz jsou to všechny ETL procesy; u vizualizací pak to, aby byly datové analýzy vůbec použitelné.
Martin Štacko
Webová analytika & SmartlookMarťasovo hlavní pracovní náplní je péče o současné či budoucí klienty a nástroj Smartlook, kde se stará o vše – od implementace po doporučení k optimalizaci webu či aplikací.
Bára Soukupová
Datová analytika a AIBarča odpovídá za vizualizace a reporty, které tvoří na základě dat od Míši. Současně má na starosti srovnávání atribučních modelů, tvorbu RFM analýz a automatické kontroly dat.
Tomáš Ondříšek
Webová analytikaTom se soustředí primárně na kvantitativní a kvalitativní analýzy za pomoci uživatelských trychtýřů, GA4, Smartlooku a dalších. Dále řeší optimalizaci konverzí převážně na eshopech.
Proč existuje Večerní škola marketingu Digitálních architektů?
Jsme mladá progresivně rostoucí plzeňská firma, která chce nabídnout studentům, mladým lidem a zájemcům o marketing možnost kvalitního vzdělání založeného na praktických zkušenostech. Zároveň chceme komunikovat dále náš ucelený pohled na moderní marketing a posunout tak celý obor dále.
Pro 4 vybrané uchazeče je škola zdarma.
Požadujete nějaké technické zkušenosti?
- Požadujeme, abys uměl pracovat s počítačem, internetem a nedělaly ti problém Google Dokumenty, kde budou sdíleny studijní materiály.
- Hledáme obrovskou chuť naučit se něco nového v oblasti marketingu. Večerní školy se můžeš účastnit i bez předchozího vzdělání jen s drobným povědomím o marketingu (ano stačí nám, že jsi po v prváku odchodil předmět na marketing nebo si udělal po večerech Digitální garáž).
- Při výběru účastníků večerní školy můžeme, ale nemusíme preferovat některou z následujících dovedností či znalostí – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Docs, Google Ads, Big Query, JavaScript, Google Scriptu, výhodou je i obecná znalost HTML, CSS a fungování webů jako takových.
Dobrý, ale co budu skutečně dělat?
Jednou za týden přijdeš k nám do krásných kancelářských prostor na adrese Veleslavínova 20/9, Vnitřní Město – Plzeň, kde se seznámíš s tématem daného týdne. Odejdeš s bojovými úkoly, tipy pro další vzdělání, které dle svých možností během týdne plníš. Následně na dalším setkání projdeme body z minula a cyklus se opakuje. Budeš součástí speciálního kanálu v nástroji Slack, kde můžeš komunikovat se všemi lektory večerní školy.
Ti nejšikovnější mohou již v průběhu Večerní školy dostávat drobné úkoly na reálných projektech a po konci Večerní školy marketingu se můžeme bavit o další formě spolupráce jako je třeba stáž, externí spolupráce či zaměstnanecký poměr.
Jak se přihlásit?
Pokud cítíš, že se chceš naučit něco nového a že Večerní škola marketingu je to, co by ti teď sedlo a posunulo tě dál ve tvé marketingové kariéře, tak vyplň a pošli kontaktní formulář výše.