Vyjádření k nouzovému stavu a COVID-19 – na 100% a z domova

Také naše společnost respektuje opatření vydaná vládou ČR ze dne 14. 3. 2020, aby se zabránilo dalšímu šíření koronaviru COVID-19. Fungujeme stále na 100%, ale v rámci naší bezpečnosti jsme přesunuli naše aktivity z kanceláře do našich domovů a digitálního světa. Využíváme naše znalosti v oblasti analytiky a kritického myšlení pro pomoc s informovaností veřejnosti ohledně aktualit a snažíme se pomáhat klientům i firmám, které našimi klienty nejsou, v této […]

Číst více
Marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty

V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty.. Co všechno nabídka marketingového akcelerátoru obsahuje se můžete dočíst zde. První firmou, kterou jsme si vybrali je firma Děláme do plen, která nabízí prodej látkových plen a zároveň i pomáhá o ně pečovat. Realizuje také osvětu ohledně této problematiky rodičovství. Proč jsme […]

Číst více
Hodnocení a rozvoj vyspělosti marketingu firmy

Modely vyspělosti, které hodnotí vyzrálost postupů a procesů v nejrůznějších oblastech lidské činnosti, jsou již tradiční součástí pracovních postupů. Ani my – Digitální architekti jsme nezůstali stranou a pro interní potřeby pracujeme s vyspělostním modelem, který hodnotí převážně vyspělost organizace marketingu společnosti jako celku a její práci s digitální analytikou. Je nutné si uvědomit, že tento vyspělostní model nehodnotí výkon marketingu jako takového, […]

Číst více
Jak marketingově otevřít kavárnu?

Otevření úspěšné kavárny neznamená jen pronajmutí prostoru a objednání židlí. Pokud chcete nalákat svoje první zákazníky, je potřeba, kromě dobrého nápadu, i trochu marketingu. V tomto krátkém ale hodnotném příspěvku, který napsali účastníci Večerní školy marketingu Digitálních architektů Petra a David, vám přiblížíme jak na to. Otázka tedy zní: Jak marketingově otevřít kavárnu?

Číst více
Digitální architekti podporují Prvákoviny ZČU
Digitální architekti podporují Prvákoviny ZČU

Říkáte si, proč spojení analytického studia Digitální architekti a Prvákovin ZČU, tedy konference pro studenty nastupující do prvních ročníků na ZČU? Je to celkem jednoduché. Prvákoviny ZČU jsou akce, kterou letos již podesáté pořádá studentská nezisková organizace AIESEC. V té se na různých pozicích vystřídali všichni z otců zakladatelů Digitálních architektů a konkrétně Marek Čech stál u zrodu projektu před deseti lety(!). Za tu […]

Číst více
Co obsahuje marketingová strategie?

Ať už jste na trhu B2C, kde komunikujete ke spotřebitelů, či na B2B trhu, kde mluvíte přímo k vašim obchodním partnerům, či na trhu práce, kde uplaťnujete postupy HR marketingu, základ je vždy stejný, potřebujete smysluplnou marketingovou strategii, prostě určitý bojový plán či výkres, podle kterého budete váš marketing budovat. Pokud nic takového nemáte, je to jako stavět dům v bažině, možná se vám […]

Číst více
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?
Proč můj projekt potřebuje digitálního analytika?

Marketingová porada kreativního týmu bez dat je jen argumentační cvičení a přebíjení tvrzení tvrzením. Názor má totiž každý. Dokud tým neuvidí smysluplná data, nebude cíleně experimentovat a měřit výsledky je vše zbytečné. Má váš web cíle? Mají svou hodnotu? Máte své měřící nástroje pod kontrolou a víte, co je v nich nastaveno? Znáte svá KPIs? Označujete správně odkazy? A co vizualizace […]

Číst více
Nebojíme se offlinu – případová studie

Je v dnešní době již offline mrtev? Většina firem přesouvá stále více a více prostředků do online prostředí. Kde to skončí? Přesuneme se kompletně do onlinu? PPC reklama, sociální sítě, video reklama, to vše jsou trendy poslední doby a opravdu to vypadá tak, že “zastaralé” offline kanály postupně ztrácejí na významu. Otázkou je, zda to není naopak. Není dnes jednodušší prorazit se starými […]

Číst více
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu

V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech. Nápad na tento workshop vychází ze zkušenosti, kterou máme stejně jako většina marketingových konzultantů a agentur, s klienty. Velmi často je marketing společnosti řízen náhodným až punkovým způsobem a to bez ohledu na velikost firmy. V takové situaci se marketingový […]

Číst více
Naplánujte marketingovou strategii s STDC rámcem (See-Think-Do-Care)

V tomto příspěvku se podíváme na STDC rámec (See-Think-Do-Care) a jeho využitím pro naplánování marketingové strategie vašeho projektu a firmy. Zodpovíme na otázky: Jak s STDC rámcem začít? Jak pracovat s STDC rámcem? Jak naplánovat a nastavit marketingovou strategii s STDC? Jak připravit marketingový plán v STDC? Jak definovat publika, obsah a marketing v STDC rámci? A mnohé další. Pusťme se tedy do toho. Aktualizováno: 26. 8. 2019

Číst více